دانلود نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه داخلی

پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران

پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران

کد محصول :L 14

باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران محلی برای ارائه بخش اندکی از حماسه ملت ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس است. این باغ‌ موزه در کنار مجموعه‌های بزرگ فرهنگی و جاذبه های گردشگری تهران نظیر باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلی بزرگ تهران قرار دارد.در ادامه با سایت معمار امروز همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران تقدیم شما عزیزان گردد.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بزرگ‌ترین موزه جنگ جهان اسلام و مدرن‌ترین موزه غرب آسیا؛ یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران می باشد که از سال 1391 به همت شهرداری تهران در اراضی عباس‌آباد به بهره برداری رسیده است. این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است و شامل بخش‌های مختلفی مانند تالارهای هفت گانه، سراسرنما، مسجد، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آب‌نمایش، سالن های آمفی تئاتر ،امکانات تفریحی و …  می باشد. این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا علاوه بر نمایش حماسه ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، توانسته است به فراخور تقویم، هر ساله نمایشگاه‌های موقت، مراسمات و  برنامه‌های مختلفی را  برگزار نماید.

دسترسی آسان از ویژگی‌های بارز این مجموعه است. قرار گرفتن بین دو بزرگراه همت و حقانی و برخورداری از فضایی مناسب برای پارک خودروهای شخصی، دسترسی از شمال به ایستگاه‌ متروی شهید حقانی و از جنوب به ایستگاه شهید همت، دسترسی به پیاده‌راه‌های منتهی به میدان ونک، خیابان ولی‌عصر(عج) و میدان آرژانتین، بازدید از آن را برای همگان آسان نموده است. این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده است که دسترسی به بخش‌های مختلف آن برای تمامی افراد از جمله معلولین و جانبازان دوران جنگ تحمیلی میسر باشد.

مطالعات اولیه پروژه باغ‌ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، در آذر ماه ۱۳۸۳ آغاز شد و پس از بررسی طرح اوليه طی جلسات متعدد، در ابتدای سال ۸۵ به تصویب رسید. سپس طراحی موزه به مسابقه گذاشته شد و ۲۵۰ گروه در مسابقه شركت كردند كه از بين آثار دریافتی ۴۲ اثر به دبیرخانه تحويل داده شد. این موزه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار تهران، اعضای شورای شهر و مقامات لشکری و کشوری در شهریور سال ۱۳۹۱ افتتاح شد. در اواخر سال ۱۳۹۵ با اعمال تغییراتی در ساختار و اهداف، این مجموعه به «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تغییر نام داد.

در میان تالارهای مختلف این باغ‌ موزه تنها تالار پروانه‌ها جنبه موزه‌ای دارد. این تالار برای معرفی سرداران دوران دفاع مقدس در نظر گرفته شده است. دیگر تالارها جنبه رویدادی دارند و می‌توان تمام اتفاقات دوران دفاع مقدس را در آن به‌شکل زنده در همان حال‌و‌هوا دید. این تالار به این جهت پروانه‌ها نامیده شده است که به یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و نیز معرفی فرماندهان شهید می‌پردازد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:54
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران،پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران،پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران،پاورپوینت نمونه موردی موزه دفاع مقدس تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *