دانلود رساله معماریدانلود پایان نامه فرهنگسرادانلود پایان نامه مجتمع فرهنگیدانلود پایان نامه مرکز فرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله فرهنگسرادانلود رساله مجتمع فرهنگیدانلود رساله مرکز فرهنگی

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :M3

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

یکی از مهمترین معیارها جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور، میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن کشور دارا هستند. اکنون که نگاه جهان بیشتر به سوی زنان معطوف شده است برای تحقق توسعه اجتماعی، فرهنگی و هنری، تسریع فرآیند فرهنگی، هنری و محقق شدن عدالت اجتماعی، چنانچه به زن به عنوان نیروی فعال و سازنده نگریسته شود، قطعا تأثير بسیاری در روند توسعه، سلامت فکری و روحی و رشد و شادابی آن جامعه خواهد داشت. اما نرخ مشارکت زنان در ایران در سال1375، 40 درصد بوده که جمعیت دو میلیون نفری زنان و نقش آنها را نشان میدهد.

ولی نرخ مشارکت مردان در همان زمان 60 درصد بوده که شامل جمعیت چهارده میلیونی مردان است. این آمار نشان میدهد که فقط دو میلیون نفر از شانزده میلیون نفر از کل جمعیت فعال در ایران را زنان تشکیل داده اند. که حاکی از سهم بسیار ناچیز زنان و نقش آنان در جامعه بوده است. در ادامه با سایت معمار امروز همراه باشید تا پایان نامه مرکز فرهنگی هنری تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

رشد و بالندگی هر جامعه ای به نحوهی تفکر و فرهنگ افراد آن جامعه باز می گردد و جامعه با ساکنانش، نام جامعه را بر دوش می کشد. جامعه ای که امکانات رشد فکری و فرهنگی افراد خود را در بر گرفته باشد آنان را به سمت و سوی سلامت فکری و آرامش روانی سوق میدهد، نتیجتا شهروندانی سالم تر و جامعه ای شاداب تر خواهیم داشت. تامین امکانات فرهنگی برای افراد، مستلزم شناخت روحیات و توانایی های آنان می باشد. متاسفانه در جوامع در حال توسعه، به پتانسیل ها و توان بالقوه زنان به عنوان بخش بزرگی از افراد در حال زیست که بازوی اصلی جامعه اند، توجه کافی نشده است . زنان در جوامع ما هنوز هم چندان به عنوان نیروی کار و فکر شناخته نشده اند و برای رشد فکری و فرهنگی کشور برخی از مسائل و مشکلات حضور زنان در جامعه، موانع توسعه ای است که به ساختار کشورها مربوط میشود و بخشی از آن موانع غیر توسعه ای و غیر ساختاری میباشد.

دانلود رساله معماری

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی با رویکرد افزایش سرزندگی


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:200
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی،دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی هنری بانوان با رویکرد تعاملات اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *