دانلود نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه خارجی

پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ

پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ

کد محصول :L 13

موزه اِرمیتاژ واقع در سن پترزبورگ روسیه، با ۳ میلیون اثر هنری یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های جهان و از قدیمی‌ترین نگارخانه‌های هنری و موزه‌های تاریخ و فرهنگ بشری در جهان است.در ادامه با سایت معمار امروز همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ تقدیم شما عزیزان گردد.

پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ

مجموعه عظیم موزه سن پترزبورگ در چهار بنا به نمایش گذاشته شده‌است. بنای اصلی، کاخ زمستانی نام دارد و در گذشته محل سکونت رسمی تزارهای روسیه بوده‌ است. موزه ارمیتاژ شعبه‌هایی بین‌المللی در آمستردام، لندن و لاس وگاس نیز دارد. از جمله هنرمندانی که آثارشان نقاط قوت مجموعه هنر غرب در موزه ارمیتاژ هستند، می‌توان به میکل‌آنژ، لئوناردو دا وینچی، پیتر پل روبنس، آنتونی فان دیک، رامبرانت، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو اشاره کرد.

البته این موزه مجموعه آثار متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نشان‌ها، لباس‌ها و جواهرات سلطنتی، مجموعه متنوعی از جواهرات ساخته فابرژه و بزرگترین کلکسیون موجود در جهان از طلای باستانی متعلق به اروپای شرقی و آسیای غربی اشاره کرد.

سنگ بنای اولیه موزه هرمیتاژ یا ارمیتاژ به الیزابت اول بر می گردد اما شاید بتوان گفت روس ها بیشتر آثار هنری خریداری شده موزه هرمیتاژ را مدیون همت کاترین کبیر هستند. او در سال 1764 میلادی اقدام به خرید بیش از 200 نقاشی مشهور اروپا کرد. بعد از این سال مجموعه ی محوطه کنونی موزه که متشکل از چند کاخ است به محلی برای نگهداری آثار برترین هنرمندان دنیا مانند میکل‌آنژ، لئوناردو داوینچی، پیتر پل روبنس، آنتونی فان دیک، رامبرانت، آگوست رودن، کلود مونه، پل سزان، ونسان ون گوگ، پل گوگن و پابلو پیکاسو تبدیل شد.

کاترین تمام آثار هنری مورد نظرش را در نگارخانه خود به نام گوشه عزلت یا تنهایی”My Hermitage ” جمع کرد؛ به طوری که تنها افراد محدودی می توانستند از آثار هنری دیدن کنند. جالب است که کاترین در نامه خود می نویسند متاسفم که فقط من و موش های کاخ می توانیم این زیبایی را ببینیم و درک کنیم. هرمیتاژ تا سال 1917 صرفا کاخ سکونتی ملکه و تزارها بود و بعد از انقلاب روسیه به فرمان لنین به عنوان موزه انتخاب شد.

بعد از کاترین کبیر نوبت به ملکه الیزابت می رسد. الیزابت علاقه زیادی به معماری داشت بنابراین دستور ساخت بناهای مشهوری مانند کاخ زمستانی، صومعه اسمولنی، کاخ پتروف و دانشگاه دولتی مسکو را به فرماندهان خود می دهد. او همچنین جهت محافظت از تابلوهای نگارخانه ارمتیاژ دستور می دهد تعدادی گربه آموزش دیده را در گنجینه رها کنند تا موش ها نتوانند به آثار آسیب بزنند!!

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:56
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ،پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ،پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ،پاورپوینت نمونه موردی موزه سنت پترزبورگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *