دانلود پایان نامه مرکز فرهنگیدانلود پایان نامه فرهنگسرادانلود پایان نامه مجتمع فرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود رساله فرهنگسرادانلود رساله مجتمع فرهنگیدانلود رساله مرکز فرهنگیدانلود رساله معماری

دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا

دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :M2

دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا

فرهنگ و مسائل مربوط به آن یکی از مهم ترین مقولات جامعه می باشد که عدم توجه به آن باعث ایجاد بسیاری از معضلات اجتماعی می شود. این در حالی است که اگر توجه کافی بدان شود می تواند زمینه ساز افزایش آگاهی و بلوغ فکری جامعه و جلوگیری از بسیاری از آسیب ها و ناملایماتی که هویت فرهنگی و اساس جامعه را مورد تهدید قرار میدهد، شود. از این رو ضروری است که یک برنامه معین و هدفدار که برگرفته از واقعیات و نیازهای جامعه باشد، تدوین شود تا انسان معاصر در مصاف با تعارضات و تعاملات پیچیده زندگی مدرن بتواند هویت فرهنگی خود را باز یابد. در ادامه با سایت معمار امروز همراه باشید تا پایان نامه مرکز فرهنگی هنری تقدیم شما عزیزان گردد.

و در این رساله سعی شده است تا جای ممکن دخالت متغیر های ناخواسته را کم کرد و به حداقل رساند و با توجه به مطالعات انجام شده و مصاحبه ها و پرسشنامه های داده شده به نتایجی رسید که اعتبار درونی داشته باشند. علاوه بر این می توان تا حد زیادی اذعان داشت که این طرح در سایر شهرستان های ایران نیز قابل اجرا و مورد نیاز است و نتایج حاصل از آن همان می باشد ، که البته با توجه به اقلیم شهر مورد مطالعه ، فرهنگ مردم ، نیاز ها و خواسته های مردم شهر طرح کلی متفاوت می شود، ولی آنچه مسلم است این است که نتایج همان است و فضای باز و تفریحی بر شهروندان هر مکانی تأثیر بسیار زیادی گذاشته و باعث جذب آنها می شود.

کارکرد اینگونه فضاها از یکسو افزودن بر بار فرهنگی – هنری مردمان شهر و انتقال ارزشها و محصولات فرهنگی به مردمان و افراد استفاده کننده از این فضاها بوده و از سوی دیگر برآوردن نیازهای تفریحی افراد و پر کردن اوقات فراغت آنها میباشد. مراکز فرهنگی بیشتر برای فعالیتهای طراحی ساخته می شوند که محل پرداختن به آنها در سایر مراکز رسمی و عمومی نظیر فضاهای آموزشی اداری و خدماتی شهری نیست و از این رو جای خالی آنها همواره احساس می شود. اینگونه فضاها در مناطقی که ساخته و تدارک می شوند معمولا بر بار فرهنگی و فکر مردمان آن مناطق می افزایند و باعث رشد فرهنگی این مناطق و نواحی می شوند.

دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا

از دیگر سو، بافت های با ارزش و تاریخی فراوان است، در سال های اخیر به دلیل ساخت و سازهای فراوان و بی توجهی به فرهنگ و هویت نهفته در این بافت ها، با مشکلات عدیده ای روبرو گشته است. از جمله این مشکلات می توان به اغتشاش در نماهای شهری، تقابل و تعارض آشکار مابین بناهای جدید و بافت قدیم، عدم توجه به نشانه ها و نمادهای موجود در بافت و … اشاره نمود. بدین جهت در این پروژه سعی خواهد شد که در جریان مطالعات انجام شده، با شناخت علمی از نیازهای فرهنگی جامعه و هم چنین بررسی عوامل مرتبط با فعالیتهای فرهنگی به یک طرح معماری پاسخگو و منطبق با معماری منطقه نزدیک شویم.

دانلود رساله معماری

دانلود پایان نامه مجتمع فرهنگی با رویکرد افزایش سرزندگی


مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:190
  • حجم فایل:45 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا،دانلود پایان نامه مرکز فرهنگی هنری با رویکرد زمینه گرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *